Albert Lorenzo Giménez – Especialista en Google Ads

Albert Lorenzo Giménez

Especialista en campanyes de Google Ads

Albert Lorenzo - Retrat
Top Marketer

Qui és Albert Lorenzo Giménez?

Albert Lorenzo Giménez és un especialista en campanyes de Google Ads per al mercat DACH (Alemanya, Àustria i Suïssa), desempenyant la seva feina a Google a través de Teleperformance.

Llicenciat en Màrqueting per la Universitat de Girona, ha treballat com a Account Strategist, oferint serveis de consultoria a més de 2.000 clients interessats en optimitzar el seu rendiment en publicitat digital.

2.000+
Clients atesos
+10.000
Hores Optimitzant Campanyes
10+
Certificacions
5
Idiomes

Formació

Màrqueting

Universitat de Girona (2017 – 2021)

Durant la seva formació acadèmica, va participar en un programa de mobilitat internacional a la Uniwersytet Łódzki (Polònia), cosa que li va permetre adquirir una perspectiva global en l’àmbit del màrqueting.

Certificacions

Fonaments del Màrqueting Digital

Google Actívate

E-commerce

Google Actívate

Inbound Marketing

HubSpot Academy

La ciència de les vendes

LinkedIn Learning

Certificació de Google Ads Video

Google

Certificació de Google Ads Search

Google

Aquests títols reflecteixen la seva sòlida preparació tècnica i la seva capacitat per adaptar-se a les demandes de l’entorn digital.

Experiència Professional

Bicimarket – Ecommerce Assistant

En la seva etapa com a Ecommerce Assistant, Albert es va involucrar activament en diversos processos clau dins de l’empresa, incloent:
  • Optimització de pàgines de producte des d’una perspectiva SEO.
  • Gestió i optimització de campanyes de pagament en diferents plataformes, col·laborant estretament amb l’equip de màrqueting.
  • Supervisió dels productes de Bicimarket a Amazon.

Outletciclismo – Ecommerce Manager

Posteriorment, va ser ascendit al càrrec d’Ecommerce Manager a Outletciclismo, una altra botiga en línia pertanyent al mateix grup empresarial. En aquest rol, va assumir majors responsabilitats, gestionant àrees estratègiques com:
  • Selecció i optimització dels productes disponibles per a la venda.
  • Gestió de campanyes publicitàries a Google Ads i Meta Ads.
  • Seguiment de les vendes internacionals a Amazon.

OpenTabs – Google Online Marketing Challenge

Albert va participar juntament amb els seus companys Óscar Lecarnaque i Daniel Sampedro Roselló al Google Online Marketing Challenge, un repte que consistia en ajudar a una organització sense ànim de lucre beneficiària del programa AdGrants de Google Ads.

Gràcies a la seva estratègia, van aconseguir incrementar les conversions en un 580%, cosa que els va valdre ser reconeguts com a Top Marketers per Google.

DomusVi

Durant la seva passa per DomusVi, Albert va gestionar diverses àrees relacionades amb la comunicació i la publicitat digital, destacant:
  • Desenvolupament i implementació d’estratègies en tots els perfils socials de l’empresa.
  • Posicionament orgànic en portals externs.
  • Supervisió de campanyes publicitàries en múltiples canals digitals.

Google | Teleperformance – Junior Account Strategist | Mercat Espanyol

Com a Junior Account Strategist, Albert va centrar la seva activitat en la prestació de serveis de consultoria a més de 1.000 clients interessats a millorar el rendiment de les seves comptes de Google Ads.

Les seves principals funcions van incloure:

  • Realització d’avaluacions periòdiques mitjançant trucades regulars amb els clients per monitorar i optimitzar el rendiment de les seves campanyes.
  • Anàlisi de resultats i ajust d’estratègies segons els objectius de màrqueting plantejats.
  • Disseny d’estratègies personalitzades adaptades a les necessitats específiques de cada client.
Cada client requerís una estratègia única adaptada a les seves necessitats i objectius específics, només així es va poder assegurar els millors resultats possibles.

Senior Account Strategist | Mercat Espanyol

Després de destacar com a Junior Campaign, va ser promogut a Senior Account Strategist. En aquesta posició, va ampliar el seu enfocament cap a la gestió de campanyes a llarg termini, especialment amb usuaris que manejaven pressupostos elevats.

Entre els seus assoliments cal destacar:

  • Desenvolupament d’estratègies orientades a la internacionalització i optimització de ROAS (Retorn de la Inversió Publicitària).
  • Implementació de solucions innovadores per maximitzar el rendiment de les campanyes.
A més, durant aquest període, Albert va exercir com a Product Specialist, impartint formació interna a més de 200 persones sobre temes com:
  • Escalabilitat de comptes de Google Ads.
  • Estratègies de puja intel·ligents.
  • Seguiment de conversions.
  • Tipologies de campanya específiques (Màxim Rendiment, Display, Cerca, etc…).

Senior Account Strategist | Mercat DACH

Inicialment, les consultories es realitzaven en anglès, però amb el temps Albert va aprendre alemany, cosa que li ha permès oferir un servei integral en aquest idioma, reforçant així la seva capacitat per connectar amb els clients de la regió.

Resum

Albert Lorenzo Giménez és un professional molt qualificat amb una sòlida trajectòria en màrqueting digital i publicitat en línia.

La seva experiència abasta des de la gestió de projectes en ecommerce fins a la consultoria estratègica en Google Ads, destacant per la seva capacitat d’adaptació, anàlisi i lideratge en entorns dinàmics i exigents.

Contacte

Informació de contacte

Idiomes

Espanyol Natiu
Català Natiu
Anglès Avançat
Alemany Intermedi
Xinès Intermedi