
Qui és Albert Lorenzo Giménez?
Albert Lorenzo Giménez és un especialista en campanyes de Google Ads per al mercat DACH (Alemanya, Àustria i Suïssa), desempenyant la seva feina a Google a través de Teleperformance.
Llicenciat en Màrqueting per la Universitat de Girona, ha treballat com a Account Strategist, oferint serveis de consultoria a més de 2.000 clients interessats en optimitzar el seu rendiment en publicitat digital.
Formació
Màrqueting
Universitat de Girona (2017 – 2021)
Durant la seva formació acadèmica, va participar en un programa de mobilitat internacional a la Uniwersytet Łódzki (Polònia), cosa que li va permetre adquirir una perspectiva global en l’àmbit del màrqueting.
Certificacions
Fonaments del Màrqueting Digital
Google Actívate
E-commerce
Google Actívate
Inbound Marketing
HubSpot Academy
La ciència de les vendes
LinkedIn Learning
Certificació de Google Ads Video
Certificació de Google Ads Search
Aquests títols reflecteixen la seva sòlida preparació tècnica i la seva capacitat per adaptar-se a les demandes de l’entorn digital.
Experiència Professional
Bicimarket – Ecommerce Assistant
- Optimització de pàgines de producte des d’una perspectiva SEO.
- Gestió i optimització de campanyes de pagament en diferents plataformes, col·laborant estretament amb l’equip de màrqueting.
- Supervisió dels productes de Bicimarket a Amazon.
Outletciclismo – Ecommerce Manager
- Selecció i optimització dels productes disponibles per a la venda.
- Gestió de campanyes publicitàries a Google Ads i Meta Ads.
- Seguiment de les vendes internacionals a Amazon.
OpenTabs – Google Online Marketing Challenge
Gràcies a la seva estratègia, van aconseguir incrementar les conversions en un 580%, cosa que els va valdre ser reconeguts com a Top Marketers per Google.
DomusVi
- Desenvolupament i implementació d’estratègies en tots els perfils socials de l’empresa.
- Posicionament orgànic en portals externs.
- Supervisió de campanyes publicitàries en múltiples canals digitals.
Google | Teleperformance – Junior Account Strategist | Mercat Espanyol
Les seves principals funcions van incloure:
- Realització d’avaluacions periòdiques mitjançant trucades regulars amb els clients per monitorar i optimitzar el rendiment de les seves campanyes.
- Anàlisi de resultats i ajust d’estratègies segons els objectius de màrqueting plantejats.
- Disseny d’estratègies personalitzades adaptades a les necessitats específiques de cada client.
Senior Account Strategist | Mercat Espanyol
Entre els seus assoliments cal destacar:
- Desenvolupament d’estratègies orientades a la internacionalització i optimització de ROAS (Retorn de la Inversió Publicitària).
- Implementació de solucions innovadores per maximitzar el rendiment de les campanyes.
- Escalabilitat de comptes de Google Ads.
- Estratègies de puja intel·ligents.
- Seguiment de conversions.
- Tipologies de campanya específiques (Màxim Rendiment, Display, Cerca, etc…).
Senior Account Strategist | Mercat DACH
Resum
Albert Lorenzo Giménez és un professional molt qualificat amb una sòlida trajectòria en màrqueting digital i publicitat en línia.
La seva experiència abasta des de la gestió de projectes en ecommerce fins a la consultoria estratègica en Google Ads, destacant per la seva capacitat d’adaptació, anàlisi i lideratge en entorns dinàmics i exigents.